ECO SHOP: TRAVEL ESSENTIALS


Kali ni nak share barang-barang yang aku beli dekat ECO untuk travel ke Hong Kong akhir bulan ni!
  • Earphone 
  • Stokin
  • Canvas pouch bag
  • Transparent water bottle
Earphone
Since aku bukan jenis yang dengar lagu sangat, jadi aku memang tak ada earphone. Tapi bila nak travel jauh ni aku rasa aku perlukan earphone untuk standby.

Stokin
Untuk stokin, I freakin' need it bilamana aku tidur dalam aircond.

Canvas Pouch
Kalau nak cari canvas pouch yang cute please cari dekat ECO sebab banyak gila design lawa-lawa. Aku tak ingat aku dah beli berapa...

Water Bottle 
Last but not least, botol air. Priority la kalau nak ke mana-mana pun.

Siapa yang nak shopping last minute essential untuk travel tu cepat-cepat pergi ECO macam saya ok!

Good day!



Comments

Popular Posts